Zašto arhitekti koriste 3D vizualizacije?

POGLAVLJE

03

Zašto arhitekti koriste 3D vizualizacije?

Dakle, zašto uopće koristiti 3D renderiranje? Ukratko, usvajanje 3D-a revolucioniralo je način na koji arhitekti rade na svojim projektima. Osobito je poboljšalo komunikaciju s klijentima, oglašavanje, razvoj i realizaciju projekata. Zvuči predobro? Onda da vidimo kako arhitekti mogu koristiti vizuale proizvedene 3D renderiranjem u gotovo svakoj fazi njihovih projekata.

Kako bi opravdali troškove projekta

To je osobito važno za luksuzne projekte s visokim proračunom. Ovdje 3D renderiranje omogućuje profesionalcima u arhitekturi da opravdaju skupe dizajnerske odluke, kao što je korištenje vrhunskih i ekskluzivnih materijala i opreme. Štoviše, pokazuje raskošnu atmosferu i emocionalnu privlačnost mjesta, uvjeravajući klijenta da je sve vrijedno ulaganja.

Da biste prodali sofisticirane ideje, morate pripremiti vizuale koje oduzimaju dah. S vrhunskim 3D arhitektonskim prikazom, moguće je prenijeti važnost svakog dizajna na uvjerljiv i poseban način.

Izdvojite se neusporedivim projektom eksterijera.

Na primjer, bit će lakše uvjeriti klijenta da se odluči za ekstravagantnu geometriju zgrade kada se uvjeri kako fantastično izgleda.

Također, cjelokupni vizualni stil prezentacije projekta uvelike ovisi o njegovoj okolini. Računalno generirane slike mogu sadržavati bilo koju pozadinu, godišnje doba, vrijeme, doba dana, itd. Zatim, tu su posebni efekti, poput lagane magle nad sunčevom svjetlošću ili neonski sjaj grada noću. Ti detalji mogu pomoći u postavljanju tona za cijeli projekt i, u konačnici, potaknuti čak i najskeptičnije klijente.

Kako bi poboljšali i olakšali komunikaciju

Arhitektonski projekti zahtijevaju uključivanje velikog broja dionika. Tu su investitori, arhitekti, inženjeri, građevinski radnici, agenti, i mnogi drugi. U idealnom slučaju, svi bi trebali imati jasno razumijevanje kako se njihov rad uklapa u cjelokupni projekt. Stoga, precizni i informativni vizualni materijali su potrebni za uspostavljanje jasne komunikacije i izbjegavanje skupih pogrešaka.

Arhitektu je mnogo lakše podijeliti svoju viziju s građevinskim timom koristeći fotorealistične 3D rendere. Umjesto nacrta, uzoraka materijala i skica za objašnjenje dizajna, izvođaču se mogu samo pokazati 3D slike koje zapravo sadrže željene rezultate. Ovako, nije potrebno mikroupravljati svakim korakom procesa izgradnje samo da biste bili sigurni je li svaki detalj napravljen kako treba.

Kako bi poboljšali korisničko iskustvo

Radeći na stambenim projektima izravno s vlasnicima nekretnina, može se naići na određeni nedostatak razumijevanja od strane istih. Pogotovo kada arhitekt koristi samo tlocrte i građevinske nacrte kako bi prenio svoju viziju. Realnost je da ih većina ljudi ne razumije. Ne mogu zamisliti gotov dom samo gledajući planove i crteže. Kao rezultat toga, klijenti se često osjećaju isključeno iz procesa projektiranja i planiranja.

Međutim, s 3D arhitektonskim renderiranjem lako se može prikazati konačni izgled njihova doma. I to na način koji ne zahtijeva posebne vještine za razumijevanje! To je samo poput gledanja prekrasne fotografije s trendi lifestyle bloga. Na ovaj način će klijenti moći unaprijed napraviti sve potrebne ispravke, odobriti projekt i biti 100% sigurni u rezultat.

Kako bi kreirali profesionalan portfolio

Za arhitekte može biti pravi izazov stvoriti profesionalni portfelj koji prikazuje sve njihove najbolje radove. Uglavnom, to je zato što arhitektonski projekti obično traju mjesecima, pa čak i godinama kako bi se dovršili. A potencijalni klijenti uvijek žele vidjeti primjere uspješno realiziranih koncepata prije nego što naruče nešto slično. Dakle, kako razbiti ovaj začarani krug?

Pa, u ovom slučaju, 3D arhitektonski prikaz omogućuje demonstraciju bilo kojeg dizajna u najboljoj izvedbi. Odnosno, iz bilo kojeg kuta i s mogućnosti željenog osvjetljenja. Nije važno je li još u izgradnji ili je samo koncept. Nadalje, prilagođeno biranje boja i posebni efekti pomažu u razvoju jedinstvenog, on-brand dojma za cijeli portfolij.

Kako bi povećali učinkovitost marketinških aktivnosti

Marketing je bitan dio svakog poslovanja, a ni arhitektura se po tome ne razlikuje. Pametna strategija promocije omogućuje privlačenje više klijenata i sklapanje ugovora za veće projekte. Očito, ništa od toga nije moguće bez visokokvalitetnih vizuala. A najbolji način da ih dobijete je korištenje 3D arhitektonskog renderiranja.

3D je siguran način da impresionirate potencijalne klijente kako online, tako i izvanmrežnom promocijom. Kvalitetni 3D vizuali mogu izvrsno opremiti web stranicu arhitektonske tvrtke, osiguravajući da potencijalni klijenti provedu više vremena na njoj.
Također tu su i društvene mreže kao nezaobilazni alat za suvremenu promociju putem kojeg možete ciljano usmjeriti svoju komunikaciju prema željenoj publici.

Impresivni 3D vizuali pomažu u izgradnji snažne prisutnosti tvrtke na društvenim mrežama. Ovdje je korisno objavljivati na redovnim platformama kao što je Facebook i Instagram, te na specijaliziranim, kao što su Behance, Houzz, ArchDaily i Architectural Digest. To ne samo da će takve aktivnosti omogućiti doseg većeg broja potencijalnih klijenata već će poboljšati i profesionalni ugled tvrtke.